onsdag 20. januar 2010

Hello iphone

Etter mye om og men har jeg faktisk begynt å tenkt tanken på å skaffe meg en iphone. Mest fordi jeg fant dette søte hello kitty dekselet her om dagen på ebay. Im in love. Er ikke så lenge til mobilen min får se sine siste dager heller, så da er det på tide å skaffe seg en ny en. Selv om jeg kommer til å forlate den med et tungt hjerte. Det er tilogmed skrapet inn navnet mitt på den, så stygg og ødelagt som den er, liker jeg den fortsatt. Men sist uke så klarte jeg for hundrede gang å miste den i bakken. Så nå er det en sånn stygg svart flekk på skjermen !! :--((

Men så klønete som jeg er, så vet jeg ikke om jeg tør å kjøpe meg en. Men jeg har såå lyst på den. Om det finnes sånn miste-forsikring skal jeg ikke nøle i det hele tatt, men jeg er vel ikke så heldig. Halloo, finnes da ikke noe sånnt, eller ? If you know, tell me and make me happyy.





Men nå må jeg rette oppmerksomheten min mot tavla før jeg blir oppdaget, noe som aldri kommer til å skjee

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar