fredag 29. januar 2010

leopard ♥


Da har jeg nesten nylig kommet hjem etter å ha sett Paranormal Activity på kino ! okei, ikke akkurat nylig, hmmm. 2-3 timer siden ? Jeg har vel egentlig bare sittet her siden jeg kom hjem og hørt på musikk på volum x hundre for å skremme bort redselen min. Misson compleated btww. Men jeg tar ingen sjangser, så jeg camper på sofaen ikveld med MTV på min høyre side (Y)

Jeg er forresten helt leopard frelst. Alltid vært siden jeg var lita og stygg. Så når jeg drev og så litt på hva Ebay har å tilby, så kom jeg over denne og det var love at first sigth ♥ Gleder meg til den kommer i postkassen min, håper den er like fin som den er på bildene :-)



Så har jeg kastet bort penger på extensions igjen, men denne gangen hadde jeg sånn 20prosent på "your'e next order" ble jo nesten ingenverdens ting da. Så da var det jo et kupp, ikkesant ?

BlackBrown - 50cm

Men nåå må jeg legge meg, jobb 12 - 18 imorgen :-(

- G'nite !

3 kommentarer:

  1. Den jakken var jo faktisk fin da! :o
    Liker egentlig ikke jakker med leopardmønster, selv om jeg synes leopard er fint på andre ting. Men den der var rå!

    Jeg må henge mer på ebay

    SvarSlett
  2. jeg sov ikke den natta jeg så PA. haha

    SvarSlett
  3. jaa, farlig mye fint på ebay egentlig :-D

    SvarSlett