torsdag 14. januar 2010

special price for you my friend

Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg hater salg. Spesielt når jeg finner ting på salg som jeg har betalt full pris for. Greit det er som regel ikke verdens undergang. Men når det står 0 kroner på kontoen din fordi du ikke klarte og vente på at det kom på salg, så er det litt kjipt. Men livet er for kjipt, aha ? Heldigvis så regner det ikke hele året da.. :- ) I mellomtiden får jeg bare overleve til neste lønningsdag som er rett rundt hjørnet, Can't wait ! Krysser fingrene for at det blir en fin sum selvom jeg nå har begynt og skattet hele 36 prosent. Men jeg får se på det som en liten sparing, for jeg får vel igjen på skatti.



Håret mitt har endelig blitt, skal jeg si langt nok ? til at jeg kan klare meg uten clip on extensionene mine. yeyy. Selv om det kunne vært litt lengre. Men så lenge jeg retter det ut, eller bølger det. så skal jeg vel klare og gå ut blandt folk med det. Men nå er jeg uansett nødt til å stusse det, hår tuppene mine er ikke akkurat de sunneste for å si det sånn. Er vel ikke lenge før de spiser seg oppover og gjør meg skallet ? Så tror jeg skal koste på meg en frisørtime denne lønningen. Om ikke nye extensions ? Får se, blir nok det første alternativet.

Men nå blir det senga, så skole og jobb neste.

XOXO

2 kommentarer:

  1. Jeg vet hvor vi kan dra på klassetur. Perfekt plass å shoppe, selv med halvtom pung ;)

    SvarSlett