søndag 14. februar 2010

Happy Valentine !

Happy Valentine's Day ! ♥



Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har noe fornuftig å gjøre med denne dagen siden jeg ikke har noe kjærest. Men det hadde jeg ikke hatt uansett, for det er nemlig søndag. Og søndager er ment for å være en av de slappeste dagene i uka der man ikke gjør en dritt. Noe som jeg er mester i å gjøre 24/7 uavhenging om det er søndag eller ei. Men litt produktiv har jeg da vært, du vet, sittet på facebook, sett twilight, hørt på spotify og luftet hodet mitt ut i byen som er sånn halveis død.

Jeg skjønner ikke hvorfor hele byen er nødt til å stoppe opp bare på grunn av en dum dag ? Såklart er det jo noe som er åpent, men det er jo ikke akkurat sånn at jeg orker å henge på bar på søndager med alkhisene heller. Kristiansund skulle vært mer som Sverige! I Sverige har jeg opplevd at de har kjøpesentrene sine åpne på søndager også, hadde ikke sagt nei takk til en liten shoppingtur på en søndag!

Men Hush Hush Hush, enjoi valentine, fastelaven, morsdag dayyy

4 kommentarer:

  1. Dagen min har nok gått i det samme som din, haha :P Enig i deg ang. søndager! Kjedelig!

    SvarSlett
  2. alt hadde vært bedre om sentrene hadde vært åpen på søndager! alltid noe som blir ødelagt i helgen så må man gå rundt og se dum ut på søndagen..

    SvarSlett
  3. Min søndag gikk på å jobbe, ingen valentine,ingen fastelaven og ingen morsdag :P men ti timer på jobb...

    SvarSlett