mandag 1. mars 2010

Forslag til sydentur ?

Da har jeg kjøpt meg bikini, CHECKED.
Nå mangler det bare tur til varmere strøk, gladiator sko, som jeg har lagt av ut dagen imorgen (snart checked).


Men det er jo soo many places to go and so little time ! Så jeg trenger hjelp, så værsåsnill og skrik ut om du har noen forslag til hvor jeg kan brune meg henn. Jeg er ikke så utrolig kresen, så lenge plassen utfyller mine krav som er så mye som at; det være sol og varmt der. Jeg er ikke så glad i mye steiner på stranden, og jeg er heller ikke så glad i Tyrkia. Lene ble nesten drept av en jellyfish der nede, såå der tør ikke jeg å svømme noe mer. Dessuten er jeg ikke så glad i å være i et land hvor de har null respekt for kvinner :-) HVORFOR kan ikke noen bare være med meg til THAILAND IGJEN ? eller HAWAII. Det er faktisk verdt flyturen.. Tror jeg skal slenge inn en søknad på finn.no ellernoe, "SØKER VENN SOM LIKER Å FLY LENGE".

Uansett, Forslag taes imot med straka armer !

4 kommentarer:

  1. jeg er down på hawaii! når drar vi? :)

    SvarSlett
  2. Jeg har ingen forslag, hadde reist hvor som helst akkurat nå, hehe!

    SvarSlett
  3. når som helst, hvor som helst! bort fra drittkulden heer..

    SvarSlett