tirsdag 20. april 2010

Dagens Innkjøp

Idag fikk jeg lønning fra den ene jobben jeg har. Og over halvparten måtte gå til telefonregning.. Så nå er jeg blakk helt til torsdagen. Men de pengene må desverre, gå til regninger ! fordi jeg fikk langt ifra igjen på skatti. Kan ikke vente på å bli gjeldsfri for å si det slik. Iallefall er dette noe jeg endte opp med idag.


leopard lommebok fra H&M, 29.50,-


Hawaiian body butter fra Cubus 89,-
Skal gjøre slik at brunfargen holder seg lengre, noe jeg definitivt trenger !


Øredobber fra Glitter 159,- & 149,-
Jeg elsker slike store bling øredobber, dessuten har jeg klart og rotet bort mine gamle.


Så fant jeg denne kjolen på BikBok til kun 50 kr! Har vært på utkikk etter en lignende kjole utrolig lenge, så dette ble jo bare et "kupp". Jeg er fornøyd, så nå er det bare å vente på sommeren.

Men nå skal jeg kose meg med gårsdagens episode av Paradise og krysser fingrene for at Victoria går ut snart

EDIT: Det irriterte meg så mye at kjolebildet ikke var lik på høyden med de andre at jeg måtte ta ett nytt

6 kommentarer:

  1. kjøpte meg samme lommebok jeg også :D dritsøt er den!

    SvarSlett
  2. SV: Takk :) Huff, du får passe på å være frisk neste gang. Og god bedring :)

    Jeg likte kjolen skikkelig godt! :)

    SvarSlett
  3. Haha, ok, feil svar på feil blogg :P

    Riktig SV: Body butter er bedre enn ingenting, i allefall til 15% mindre penger ;)

    SvarSlett