onsdag 7. april 2010

Read, Eat, Sleep


dagens innkjøp; ballerina kjole 149,- BikBok



Ikke har jeg bare kjøpt meg månedens utgave av cosmo, men jeg har i tillegg lånt med meg ei bok fra skolens biblotek som jeg tenkte jeg skulle prøve å lese ferdig. Tittelen er for de som ikke klarer å se "sex, død og ekteskap" og handler om en fyr som planlegger å ta selvmord. Det er iallefall det jeg har fått med meg så langt. Mulig jeg kommer til å bruke den til å skrive særemne om jeg da ikke klarer å få tak i boka "den dagen jeg døde". Får se hvor mye jeg gidder å lese :-)

10 kommentarer:

  1. Vurderer sterkt å kjøpe en eller flere slike kjoler selv, kanskje til Roskilde elns? :) Naaw. Si fra om boka er bra, will you?

    SvarSlett
  2. Ja de er jo kjempesøte, og utrolig billige ;-) I will

    SvarSlett
  3. jeg har samme data,fin blogg btw :)
    besøk min blogg>www.emiliemorewood.blogg.no<

    SvarSlett
  4. Så den kjolen i dag, kjempesøt. Bare funderer på hva en kan bruke den til. Både hvilken anledning, og hvilket tilbehør en kan ha til... Forslag?

    SvarSlett
  5. Emilie: Takk :-)
    Eliinh: Du kan jo bruke den til feks, hverdags, fest, bursdager osv. Som tilbehør ville jeg ha valgt en stor søt, kansje rosa sløyfe som magebelte. Du har jo mye alternativer iallefall ;-)

    SvarSlett
  6. åh, vurderer å stjele alt!
    særlig kjolen

    SvarSlett
  7. De kjolene er utrolig søte:)

    SvarSlett
  8. jeg og må fikse meg en slik kjole! blir så herlig å gå i til sommern :D

    SvarSlett
  9. jeg vurderte den kjolen der igår, men så kom jeg frem til at hele verden kom til å kjøpe den så jeg skiftet mening :D haha

    SvarSlett
  10. haha, ja skal nesten ikke se bort ifra det. Men man kan jo nesten ikke unngå at "hele verden" har det om man kjøper klær fra Bikbok og sååå :)))

    SvarSlett