lørdag 3. april 2010

Tracy Anderson



Alle har vel hørt om Madonna, og sett hvilken utrolig flott kropp hun har, og ikke minst det at hun ser så ung ut i forhold til det hun egentlig er. Hvem vil vel ikke ha en så flott og stram kropp, spesielt når man er 50 ? Jeg sier jatakk allerede nå ! Jeg er kanskje ikke den slappeste fisken i havet, men jeg vil heller ikke være en av dem.

Nå er jeg da ikke så rik og berømt at jeg har råd til å leie inn selveste Tracy Anderson som personlig trener, slik som Madonna og shakira har gjort. Men jeg kan alltids unne meg treningsfilmene hennes og lære meg treningsmetodene til en billigere penge. Det hadde jo så klart vært mye enklere om jeg hadde hatt noen til å pushé meg mye mer enn det jeg selv klarer, men jeg er villig til å prøve og jeg er klar for å gi jernet. Først må jeg bare få lønn inn på konto slik at jeg i det hele tatt får råd til å bestille filmene

Du kan bestille de på : Tracyandersonmethod

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar