fredag 6. november 2009

I always say shopping is cheaper than a psychiatrist.


SELINA PRINTED DRESS - 549 NOK - Nelly.com

Denne herlige kjolen er snart på vei i postkassen min. Gud som jeg gleder meg. Tusen millioner takk for at jeg får den av "anonym" ♥ krysser fingrene for at den kommer til å se bra ut på meg også. Mamma klager stadig vekk på at jeg har alt for mange kjoler, men man får jo aldri nok av kjoler ! Gjør du ?Det er litt artig å tenke på at for noen år siden så hatet jeg å gå i kjoler, det var rett og slett det værste jeg visste. Gikk helst i millitærbukser og umatchende gensere i alle farger. Når jeg ser på bilder fra den tiden (som det er veldig lite av siden jeg aldri har vært noe særlig fotogen og likt å blitt tatt bilder av) må jeg bare si at forandring fryder.

6 kommentarer:

  1. Det er ikke noe som heter "for mange kjoler".. heller ikke for mange sko, vesker, jakker, sminke, smykker - you name it. It's what we girls do :)

    SvarSlett
  2. kunne ikke sagt det bedre selv ! ; )

    SvarSlett
  3. sv: takk, ja, enig :)

    Den var kjempefin!

    SvarSlett
  4. En kan aldri få nok kjoler!

    SvarSlett
  5. i dag tenkte jeg på, at nå har jeg ikke kjøpt klær på 3 uker, og jeg må vente enda en uke til! Haha, stakkars oss shopaholicers =P

    SvarSlett