tirsdag 10. november 2009

If you can give me all your money baby you can have me

Idag fikk jeg endelig pakke fra Nelly ! Synes det alltid er like spennende når jeg åpner postkassen og ser at det ligger en pakke til meg nedi der.
Det eneste jeg ikke likte så godt med kjolen var den toppen som er sydd sammen med skjørtet. Den irriterte meg litt. Den var litt rar på den ene siden, vanskelig å forklare. Men ellers elsker jeg alt ved den og kommer definitivt til å bruke den. Mulig jeg kommer til å skifte ut toppen med en av mine egne, men det skal vel ikke være noe stress.


Fant denne i mag, fra bikbok, pris - 399. Gi meg ?

Ellers så sitter jeg her og blar igjennom gårsdagens innkjøp av moteblader (mag, cosmopolitan, Elle) og drømmer at jeg hadde vært en del rikere enn det jeg er fra før av. Det skulle vært en lov mot det å reklamere for så mye fint for de som faktisk ikke har råd til, eller gidder for den slags skyld å bruke over 8000 kroner på en designer kjole. Eller for den slags skyld, sko til 6200 kroner. Men om jeg hadde hatt penger nok, eller lysten, så hadde jeg garantert bare dratt kredittkortet og vært lykkelig i alle mine dager. Hvorfor kan ikke bare jeg være en av de heldige som stikker av med milliongevinsten i Lotto ? Eller hvorfor kan jeg ikke bare være så utrolig heldig at jeg ender opp med alt det jeg peker på ? Kansje jeg ikke hadde så bra karma i mitt forrige liv. Men såklart, penger er jo ikke alt. Nå løyg jeg faktisk, unnskyld. Uten penger hadde jeg ikke hatt mat, uten penger hadde jeg ikke hatt denne dataen og hatt råd til å kastet bort massevis av penger på blader eller klær. Jeg vil ikke forestille meg engang hvordan livet mitt hadde vært om jeg hadde hatt null penger. Det hadde vært forferdelig. Når jeg tenker på det, så kan jeg da vel ikke ha hatt så dårlig karma likevel ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar