onsdag 4. november 2009

I wish I could come home To a life that is just like a TV show, Where no one fights, no one screams and No one lies and no one leaves

I motsetning til det å klikke fram og tilbake fra facebook til nettby, timesvis, bare for å se om det har skjedd noe nytt (som det så sjeldent gjør) har jeg gjort noe utenom det vanlige. Nemlig sittet å sett på trailere på filmweb. no i sikkert over en halvtime. Nei jeg har ikke noe bedre å gjøre, kunne vel sikkert ryddet rommet mitt. Men har egentlig gitt opp den biten, mamma og bestefar har nok mistet håpet for lenge siden også. Uansett så skrev jeg ned en liste med etpar filmer jeg bare se i løpet av 2009 og 2010.



Toy Story 3
Up in the air
Its complicated
A Nightmare on Elm Street
Pandorum
Prinsessen og frosken
The Men Who Stare at Goats
Zombieland
New Moon
Avatar
Skrekkens sirkus: Vampyrens assistent
Jennifer's Body
Alice In Wonderland
2012
Year One
Land of the Lost
G-gjengen
Outlander
Ghosts of Girlfriends Past
Taken

Satser på at jeg ikke blir helt firkant etter jeg er ferdig (a)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar