tirsdag 3. november 2009

School's not cool

Da er klokka allerede 9 og jeg skulle ha vært på skolen for en halvtime siden. Beklager mamma, men jeg fikk det bare ikke til. Det er vel først og fremst bussen som er problemet, den er stapp full og jeg har igjen fått det for meg at jeg ikke klarer å ta bussen når det er så mange der. Det blir bare for mange paranoide tanker og følelser rundt det. Så jeg har alltid pleid å tatt bussen som går litt senere, jeg kommer da som regel alltid 10 minutter forsent. Men det er jo bedre med litt forsentkomminger enn i det hele tatt å ikke møte opp ? og det er jo bedre med litt times fravær enn å ikke møte opp i det hele tatt ? For meg er det uansett det. For det at jeg i det hele tatt møter opp er en framgang for meg. Selv om det ikke er bra nok for alle, er det det for meg. Såklart kunne det vært bedre, men slike problemer forsvinner ikke bare på en dag.

Nå sitter jeg og vurderer om jeg skal rekke bussen som går om 17 minutter. Eller bare vente til den etter det igjen. Jeg trenger igrunn litt tenke tid, og om jeg skal klare å møte opp på skolen når jeg ser slik ut som jeg gjør akkurat nå, trenger jeg det iallefall. Vurderer og gå undercover for en liten stund, slenge på meg en burka og noen gigantiske pilotbriller. Synd det ikke er sommer, nå freaker jo nesten alle ut om man går med solbriller. Jeg skjønner jo egentlig tegnigna, men jeg går heller med solbriller og ser litt tard ut enn å gå uten solbriller og se helt retard ut.

Da får jeg egentlig bare ordne meg til å gå på skolen, og denne gangen på ordentlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar