mandag 28. desember 2009

So this is christmas

Jeg må bare få sagt at dette har vært den beste jula hittil. Jeg fikk være med å åpne gaver hos pappa først også mamma, pluss at jeg fikk utrolig mye fint! Siden kroppen min fikk mye juling i helga har jeg desverre ikke energi til å orke å ta bilder av det jeg fikk så jeg får heller bare ramse det opp.

Ghd Rettetang (leopard)
Rosa mini rettetang
Nye brune Uggs
Gavekort på 500 fra BikBok
Leopard Pledd
Lyst pledd
Kleppan svart/hvitt pledd
6 rødvinsglass
Sengesett
Hånduker
Fransk Manikyr
Bodylotion
Hvit topp i medium (HMM)
Sokker
litt over 3000 i cash også diverse andre ting.

Nøgd.
Å i den gledesrusen jeg var i bestilte jeg meg 3 nye kjoler fra nelly (a)








Men jeg kunne dødd for denne kjolen, Byttet ut alle mot denne, hvorfor må de alltid være utsolgt i min størrelse ?

Aniway, nå skal jeg farge den grufulle etterveksten min !

xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar