tirsdag 22. desember 2009

Lys eller mørk ?

jeg har sykt lyst til å farge håret mitt lysere, har kommet til et stadie der jeg nok engang er lei av å være mørk. eller i det hele tatt og kun ha en farge i håret. opprinnelig er jeg askeblond med naturlige lyse striper i håret. Så det er vel ikke så rart at jeg har mine moments der jeg lengter tilbake til det. Selv om jeg faktisk skal innrømme at jeg har blitt glad i å være mørk også. Iallefall nå som jeg ikke har så mye rødskjær lenger. Ikke som jeg legger merke til like godt som før iallefall. Men iallefall så kjøpte jeg meg en hårfarge spray og sprayet hele håret mitt ala hvitt, og slik ble resultatet sånn ca.



Synes dere jeg kan farge håret mitt lysere ? jeg tenker ikke blond, men mørkere blond. men aldri i livet om jeg skal gå tilbake til askeblond, var ikke noe jeg trivdes i det heller. Men dere må innrømme at svartbrunt blir litt i det mørkeste laget også ? Eller, føler jeg må ta sol x tusen ganger for å ikke se ut som et hvitt laken 24/7 når jeg har mørkt hår, blir jo så utrolig mye bleikere enn det jeg er. Uansett, her har dere et bilde av hvordan jeg ser ut nå, mørkt, med extensions. yes, Fake your'e beauty



Men nå er klokken seriøst altformye for meg, jeg får ikke juleferie før imorgen klokka 18.00 Da slutter jeg på jobb og kan endelig springe og kjøpe de siste julegavene. Det er nesten litt sykt at jeg er så sent ute med å handle gaver i år, shame on me.

Godnatta peeps !

2 kommentarer:

  1. nei! du er seriøst finest i mørkebrunt hår. eller, du kler jo egentlig alt da D:

    SvarSlett
  2. aff, ii dont know! ;( alltid ha problemer med håret mitt jeg.

    SvarSlett