tirsdag 15. desember 2009

I was a teenage fuck up

Jeg har alltid likt denne linjen ! Og desverre for pengene mine, som jeg får snart, kommer til å måtte lide for at jeg oppdaget denne da jeg surfet på internettet med shoppingbaggen min og surfebrettet. Men nei, jeg har faktisk ikke bestilt den enda, klarte ikke å bestemme meg for hvilken størrelse jeg skulle ha. Det er gutte teskjorte, men det er de jeg liker. Størrelse XS for liten for meg? eller passe ? Den er såklart ikke for liten, men jeg liker de litt store. Teskjorter som har hundreprosent nærkontakt med huden min havner i søppla eller fretex med engang. Så hva tror dere ? Finner ikke noe størrelseskart noenplasser heller. Gud, jeg får bare satse. Men "jeg skal vente te freddaan "



Imorgen får jeg forresten BØLGETANGA MII, Can't wait.

2 kommentarer:

  1. et par gater nedenfor kiwi sentrum, har dem en sånn butikk hvor du kan velge eget motiv du vil de skal lage på tskjortene dine osv. koster max 150 kr, så det er mye billigere, og resultatet blir nærmest akkurat det samme :p

    SvarSlett
  2. jeg veeet, men da blir den ikke like kul >:((

    SvarSlett