mandag 7. desember 2009

Takk For Det.

Iiiih, jeg har liksom aldri orket å skrevet noe i det siste, mest fordi jeg har vært helt hjernedød. All drikkinga har ødelagt hjernecellene mine. Den har iallefall drept kreativiteten min. Men jeg klarte faktisk å skrive nynorsk stil idag ! første gang på lenge, creedz for me. Kansje jeg begynner å få den tilbake ? Krysser fingrene for det iallefall, karakterene mine trenger det. Aniway så fikk jeg brev fra posten idag, om at bølgetanga mamma hadde bestilt til meg er klar for å hentes! Men neida, jeg som var i lykkerus og så fram til å bli fornøyd med håret mitt til russefesten på torsdag gikk i vasken når mamma skuffet meg med å si at "nei jeg har ikke penger før neste onsdag, brukte opp alle på regninger idag" TAKK FOR DET. Ja jeg ser på torsdagskveld fra nydalen og elsker det



Jeg vurderte en liten stund og stikke dit selv og bruke siste rest av bursdagspengene mine på den, slik at jeg heller kunne få igjen penger. Men så kom jeg på at jeg hadde jo lagt av klær fra bikbok til onsdagen. Og jeg har ikke råd til begge. For summen på kontoen min har tatt kveld. Så håret får bare vente. Om ingen vil låne meg penger ? Skal ta meg en runde å spørre, det pleier alltid og ordne seg for meg. Så hvorfor ikke denne gangen også ? krysser fingrene. Jeg trenger det.

Bølgetanga er forresten bestilt fra makestyle

xoxo
- marina alathea

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar