torsdag 11. februar 2010

Det snør det snør, slaps slaps

Nå er jeg DRITTLEI av at det er kaldt ute, hater vintern. Og nok engang, har jeg ikke ei varm nok vinterjakke. Nå gir jeg opp snart! Ikke nok med at jakken min ikke er varm nok, tåler heller ikke skoene (uggs) mine all slapsen som er ute på veiene. Ikkenoe rart egentlig, de er jo ikke akkurat laget for å gå i 3cm dype vannpytter heller.. Så når neste lønningsdag kommer skal jeg, muligvis, investere i en Canada Goose jakke. Ja skyt meg, men jeg gidder ikke å fryse noe lenger. Er lei av å gå rundt forkjølet, tett i hodet og you name it fordi jeg ikke har klart og skaffet meg en ordentlig god vinterjakke. Såå om ikke lenge, skal jeg vurdere å gå til innkjøp av en. Om jeg ikke da ender opp med en fjellraven jakke, jeg har utrolig lyst på det også, men den jeg ville ha var utsolgt!! FML



Uansett, hvilken farge skal jeg velge ? Rødt er uaktuelt, bor så mange okser rundt i nabolaget at sjangsen på å bli sprunget ned tør jeg ikke å taa. SVART, BRUNT eller BLÅTT ? Føler svart er litt kjedelig, men samtidig veldig safe, so, what'cha say?

1 kommentar: