torsdag 11. februar 2010

Take a chance and be strong

Den her går til ALLE dere med FYLLEANGTS og ALDRIMERE DRITINGS og DRITDÅRLIG ÅNDE, hvis du kjenner til det. Vet hva du tenker, så HVORFOR ikke si det ?


Dette fylletryne skal du se lenge etter (YY)

ALDRI MER ! Iallefall for en liten stund. Så jeg har bare en ting å si, FUCK dumskap, fylleangst, spandable drittsekker, og alkohol. Det beste og det værste som har skjedd meg i livet. Det er ikke noe lenger gøy å drikke andre fine og seg selv stygg. Men alle som kjenner meg godt nok, vet at jeg aldri kommer til å klare å holde meg avholds noe særlig lenge. Jeg har blitt altfor "avhengig" av den lykkelige følelsen jeg får når jeg drikker. Uansett så er det lysten som får meg til å stikke ut, og den lysten forsvant med fylledeppinga på søndagen. Så nå blir det null alkohol og kun trening på meg fram til mars. Med hånda på hjertet, skal jeg ikke lyve å si at dette er noe jeg klarer å gjennomføre. Men så ødelagt som jeg er nå, har jeg ingenting å stikke ut for. Så ønsk meg lykke til ! :-)

xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar